••●♥دلـــــــــــــ تنگ شده ــــــــــــم . . .♥●••

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دلـــــم تنگ شده . . .

برای عکسهایی که پاره کردم و سوزاندمشان . . .

برای دفتـــر خاطـــراتــم که مدتهاس در آن چیــزی نمی نویسم . . .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

حـــتـــی برای آدمهای حسودی که دورو برم میچرخیدند و خیلی دیر شناختمشان . . . !

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

برای بی خیالی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش . . .

خـــنـــده هایی که دارم فراموششان میکنم . . .

و برای خودم که حالا دیگر خیلی عوض شدم . . .

دلــــــــــــــــــــــــم تــنگ شــده . . . ! ! !

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

✘❤ ℋԾℳム ❤✘
ساعت23:31---22 فروردين 1394


رفتنـــ بهــانه نمیـــ خواهــد ؛

بهـانهــ های مانـدنـــ که تمـامـــ شــود

کــافـیستــ ــ ـ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اבامـہ ے مـطلـب
تاریخ: جمعه 14 فروردين 1398برچسب:, ساعت 22:51 توسط ₪ღ んムdノ ღ₪ |